vantriest.reismee.nl

Gambia Dag 9

Goedendag, De 8e dag hadden we niks geschreven, omdat we niet weg geweest zijn. We waren vergeten om te vertellen dat opa naar banyaka is geweest. Opa kwam tevreden terug ze waren volop aan het werk. Nu weer terug naar de 9e dag. Eerst gingen we lekker ontbijten. Daarna gingen we met Black arris en Fam naar Lamin lodge dat was over een heel hobbelige weg en langs heel armoedige huisjes. Nu zijn we weer een paar lollies kwijt. Toen kwamen we aan in lamin lodge. Dat is een oesterveld. Daar moest je eerst over een brug naar het eilandje. naast de brug zag je apen in de mangrove en vissen met pootjes. Op dat eilandje hadden ze een hoog gebouw gebouwd en daar gingen we bovenin wat drinken. Daar kwamen ook apen heen. Stan vond ze een beetje eng worden, omdat er een verdedigende moeder bij kwam. Opa vond het ook een beetje eng worden en ging met flessen gooien. De rest ging ook 1 verdieping naar beneden en daar zagen we Stan staan met een stok hij zei: 'I warning you'. Daarna gingen we varen met z'n allen, daar zagen we de haven en een paar vissers vissen en lieten we Black arris een paar keer schrikken en we gingen in de boot wiebelen, want hij kan niet zwemmen. Daarna gingen we naar het huis van Black arris met z'n 15 kinderen en z'n hondje spelen en lekker eten, maar ik vond het niet leuk dat wij telkens drinken kregen en de kinderen helemaal niks. We hadden lekker veel te veel rijst gegeten met van alles en nog wat er bovenop en vliegen. Toen gingen we weer terug naar het hotel nog even zwemmen en volleyballen en daarna weer bij bbq chili's gegeten. Daarna weer slapen. -xxx- Sven Beetje laat de volgende morgen ochtend over project Banyaka.

mama

Leuk Sven
Je kan al goed verhalen schrijven. Ben trots op je! Heb je het filmpje van Miguel gezien?
Dikke kus voor allemaal

Steefie B

Wanneer komt er een van opa in het dialect vroegen wij ons af.

En leuk dat jullie het zo afwisselend doen, staat danny trouwens nog voor met lolly's gooien zou niets anders verwachten.

Danny

Nee, ik sta voor met lolly's eten.

Danny

Ome Henk even uw emailadres ?

Ome Henk

Mijn e-mail adres is oudebleek@hotmail.nl en moet je mijn bankrekening ook nog hebben ?

VADIM ARTUR

VERKOOP VAN HET VERMELDE PRODUCT EN MEER NEEM CONTACT MET ONS OP OM ONZE PRIJSLIJST TE ONTVANGEN DIE BESTAAT UIT ANDERE PRODUCTEN

3M Medisch masker N95 Medisch masker Wegwerp N95 beschermend masker (civiel) Medisch chirurgisch masker Wegwerp medische beschermende kleding Infrarood Elektrische thermometer (Voorhoofdthermometer) Infrarood Elektrische thermometer (Oor- en voorhoofdthermometer) Medische alcohol 75% 100M Medische alcohol 75% 500ML Bril Novel Coronavttus ( 2019nCOV) testkit Nieuwe coronavirus antilichaamdetectiekit medische wegwerphandschoenen Medische schoenenhoes Wegwerp PVC medische onderzoekshandschoenen Medische beschermkap 75% alcohol desinfecterende sprayfles 95ML 75% alcohol desinfecterende sprayfles 500ML. Neem contact met ons op via {vadimka.artur@inbox.ru}

Vriendelijke groeten
Mr Vadi
Telegram: +79260046502
E-mail: vadimka.artur@inbox.ru

CENTRAL TRUST LIMITED

Hallo lieve klant,

Dit is CENTRAL TRUST LOAN LIMITED. Wij bieden een lening aan van 5.000 tot 30.000.000 euro over een periode van 1 tot 30 jaar en met een rente van 3%.
Dus we staan klaar om u te helpen bij particuliere geldschieters / investeerders en bieden zowel persoonlijke leningen, startleningen, educatieve / landbouwleningen, onroerend goed / bouwleningen, onroerendgoedleningen, schuldenvrije leningen, stacaravanleningen, hardgeldleningen, beveiligd / ongedekt lening, investeringsfinanciering, uitbreidingslening, Jv-kapitaal / revalidatieleningen, aandelen / herfinancieringsleningen enz. Dus geïnteresseerde personen uit elk land moeten contact met ons opnemen via e-mail: central_trust_ltd@hotmail.com

Voor-en achternaam:
Telefoonnummer: