vantriest.reismee.nl

Gambia dag 13

Deze dag de een na laatste dag. Het werd een van de warmste dagen. Zelf heb ik(Sven) bijna de hele dag in het zwembad gelegen. We speelden allerlei spelletjes in het water. We hebben ook heel veel mensen leren kennen die ook meedoen. Opa, oma en Danny zijn naar Cape Point geweest. Naar het winkeltje van Awa. Nou, Barry je stof komt eraan :-). Opa had een vergadering met de aannemer voor de school en de medische post. Het schilderen is bijna klaar en opa was tevreden over het werk. Stan, Danny, oma en ik gingen om 6 uur naar het apenbos zo`n 10 min lopen van het hotel. Raad eens we hadden heeeeeeeeelemaaaaaaaal geen apen gezien :-(. We hadden de langste route en het werd steeds later en donkerder. Oma werd een beetje bang dat we zouden verdwalen. Toen oma een weg zag naar het strand zei ze meteen dat we daar heen moesten. (waarschijnlijk zijn ze nu nog steeds aan het zoeken naar ons :-) ). Dus daarna moesten we een heel stuk over het strand lopen misschien wel 22 km, maar na 15 km kreeg ik een beetje last van mijn voeten. Toen we terug kwamen zat opa voor de deur en zei: "woar bi,j ebleven? Woar is de sleutel? Ik kan d'r neet in en ik mut driet'n." Te laat gingen we eten, maar het was er niet minder lekker om. Daarna zijn we nog gezellig bij Ali Baba geweest heeft opa nog op grandpa style gedanst met oma die er lachend naast danste. Nu gaan we het laatste nachtje in het Senegambia Beach hotel slapen. Tot zaterdag witte nederlanders :-). Gr. Sven

Herriet

Gelukkig zit hier een lief klein aapje op je te wachten! Tot snel

Evert en Barry

We hebben erg genoten van jullie verhalen.Wij wensen jullie een goede vlucht terug.

Gregorio

Dat lief aapje slaapt alweer. Hij heeft vanmiddag weer met papa hardgelopen en met de TRX. Jullie zullen wat afgevallen zijn ?

Gregorio

Tot morgen! Goede reis terug

jan@aink.nl

hadden jullie niet even in de spiegel gekeken dan hadden jullie vast wel aapjes gezien hihi