vantriest.reismee.nl

Gambia Dag 7

Deze dag begon zoals gewoonlijk met een ontbijtje.  Na het ontbijt kregen we een onverwachte verrassing. Amy en haar dochter Herriët jr. zaten in de lobby. Amy is de vrouw die drie jaar geleden geholpen werd door Herriët (Van Triest) bij haar zwangerschap. Amy had gehoord van een vriend, dat Fam. Van Triest hier in dit hotel is. Na een tijdje gepraat te hebben met Amy, liet ze een traan. Oma met d'r beste Engels " What's the matter with you?". Amy vertelde dat ze twee weken geleden uit het huis is gezet bij haar moeder en dat ze een paar keer op straat moest overnachten. Iets wat wij ons helemaal niet kunnen inbeelden. Amy sliep nu bij een vriendin en haar moeder, maar voor hoe lang ze daar kan blijven, weet ze niet. Ze had ook lang niet gegeten, omdat ze keelpijn heeft, dus Sven, opa en ik (Danny) gingen mee met Amy en Herriëtje naar de apotheker om wat te halen. Hierna gingen we naar het huis van de vriendin van, waar Amy overnacht. Toevallig werkt die vriendin als serveerster bij een restaurant, waar we al een paar keer gegeten hebben. Opa had Amy wat geld gegeven en ze hadden afgesproken om in contact te blijven. Na deze eye-opener gingen we het zwembad weer eens in om even af te koelen. We hadden nog een beachvolleyball-match. Dit was Gelderland vs. Brabant. En jahoor de Veluwse hunks konden weer een overwinning op hun cv noteren. Na 's avonds wat gegeten te hebben, gingen opa en Arne naar het vliegveld om zijn geliefde koffer op te halen, die bij aankomst spoorloos was. Na enige tijd de lopende band nagekeken te hebben. Bleek Arne's tas nog steeds van de aardbodem verdwenen. Wat een tegenslagen allemaal, wat een rotvakantie!! (grapje) Dit was het dan voor vandaag. Morgen weer een dag. -xxx-  Danny

fenny

Hallo Familie,wat leuk om jullie te volgen,en gewldig dat jullie met jullie kleinzonen daar zijn,mooi om de jongens het land te laten zien waar jullie zo veel van houden.Ik blijf jullie volgen een lieve groet uit Harderwijk Fenny

Herriet

Lieve schatten
Net wakker geworden van de kerkklokken! Danny zijn favoriete geluid op zondagmorgen. Zijn jullie al bij de medische post geweest? Kusjes vanuit Elburg. Het regent eindelijk niet

Hermien

Wat een ervaring! Stuur wat zonnestralen richting Nederland. geniet, liefs

edy

Hoi allemaal,
Was de traan ook bij oma aanwezig? Vast wel! Zo gebeurt er elke dag weer wat nieuws! Geven jullie Arne elke dag wat kleren van jezelf? Lastig hoor, ,maar komt de koffer niet terug, kan hij wel weer alles lekker nieuw aanschaffen als hij thuis is! Hier vandaag best aardig weer Gelukkig! Geniet er van en we horen wel wat jullie verder gaan doen! Groetjes, edy

Huib en Thea

Heel leuk om al die verslagen te lezen. Het weer zit hier nog steeds niet mee. Het is echt pet weer. Nog een paar dagen en dan gaan wij die kant op.Heerlijk de zon.
De groetjes van Huib en Thea en van Henk zit hierook