vantriest.reismee.nl

Gambia Dag 4

Sawadee, vandaag waren we niet naar banjaka gegaan, omdat stan en arne ziek waren, maarja donder op scheelt me niks. Na het eten kwam zuster Christine en verder hadden we weer een chil dagje. We hadden lekker gezwommen in de zee en in het zwembad. Opa ging wel naar banjaka hij had een vergadering met de  aanemer en  hij had de school en de medische post bekeken Het was bijna klaar nu moeten nog de puntjes op de i,  maar ik(sven), oma en danny gingen niet mee, omdat stan en arne ziek waren, maar nu gaat weer alles goed met ze. Ik heb ook een vriend gemaakt hij heet sas hij had mij al drie kokosnoten gegeven en ik krijg ook nog een mango. S'avonds gingen we naar romantica eten en daarna gingen we naar de tuin van Ali Baba. Daar gingen we luisteren naar de muziek van westSide en salasi en zijn band. Opa ging daar dansen en in een keer kwam er een hele dikke vrouw met opa mee dansen daar heeft Arne ook nog een filmpje van en alle liedjes waren voor ans(opa). Sven

Herriet

Jullie worden beroemd met de verhalen. Ik kijk zo vaak of er iets nieuws staat. Dikke knuffel van mama. Hopelijk zijn ze snel weer beter. Xxxx

sven

Ze zijn nu weer beter morgen komt er weer een nieuw verhaal op te staan

willy

wat leuk om over jullie reis te lezen en nu maar hopen dat er niemand meer ziek wordt. iedereen de hartelijke groeten willy

Betta

Jammer dat Arne en stan ziek waren, beterschap jullie gaan toch nog wel naar het ziekenhuis en de school?
Liefs Betta
Ps zijn er ook varkens ?. Te jagen.

Edy

Hoi allemaal,
Lieve groetjes uit een drijfnat Holland, brrr, geen zomerweertje! Geniet er lekker van, al die indrukken vergeet je nooit meer. Is er ook een lekkere Gambiaanse danspartner voor Fenna ?????? ( grapje!!!! )

Hermien

Dag lieve luitjes
Super leuk jullie verhalen te lezen. Zo herkenbaar. Een andere wereld te ontdekken is zo spannend! Geniet ervan..veel liefs hermien

Betta

Lieve familie,
Het is zo leuk om jullie te volgen, op deze moderne manier.
En herkenbaar de krokodillen het vissersplaatsje!

Een lieve groet uit een nat Nederland.