vantriest.reismee.nl

Gambia Dag 2

Limbarra, vandaag was net zoals gister een chill-dagje. 's morgens lekker sporten in de regen (scheelt me niks) de ene helft tennissen en de andere helft zwemmen. Alleen jammer dat we de tel kwijtraakte bij het 276ste baantje. Hierna gingen we met Uncle Henk beachvolleyballen. Stan en uncle Henk tegen Arne en Danny. Je raadt het misschien al, want Stan en Henkie waren geen partij voor de andere twee spierbundels, tot grote teleurstelling van Stan. Hierna nog ff gezwommen de zee in geweest blablabla. Maar nu het grote moment van de dag. De ontmoeting tussen de Gambiaanse vriendin waarvoor opa een winkeltje heeft gekocht en  de westerse vrouw Fenna. Er hing een grillige sfeer aan de tafel, maar na wat grappen van jokertje Stan en een lekker achtergrond-muziekje werd het toch nog een gezellig etentje :p Hierna zijn we nog naar de Safari bar geweest, waar een wild feest op ons stond te wachten. Helaas waren er niet zo heel veel mensen, maar gelukkig bracht DJ Henk er wat dansplaatjes op los. Voor morgen staat in de planning dat we het project van opa gaan  bekijken.  WORDT VERVOLGD (Danny)

Herriet

Kan Sven niet voetballen? Zo leuk om jullie verhalen te lezen. Opa kan ook vast wel iets vertellen.

Greg

Zeker een mini zwembadje. Ben al weer benieuwd naar dag 3

Herman

Je bedoelt zeker dat jullie gegrild hebben aan tafel )))

Herriet

Ik bedoel volleyballen natuurlijk

Vastroest.reismee.nl.

Wat leuk om jullie te volgen.dikke kus allemaal!

jjhagewoud@hotmail.com

Hallo daar allemaal moe en voldaan van jullie 2 de dag?
het is heel leuk om zo ver toch elke dag te kunnen zien wat jullie daar doen. Gaan jullie nog maar even genieten van jullie Gambiaanse avond dan zoeken wij ons mandje op.Dikke kus uit Oosterwolde.

Rietje

Lieve groeten. Fijn dat jullie genieten

Gregorio

Het is nu wel erg rustig in huis.... :(
Box van Miguel, Handkus van mama en High Five van Greg