vantriest.reismee.nl

Gambia Dag 1

Goedenavond, we zitten nu allemaal bij elkaar na gezellig wat gegeten te hebben bij 'Corden Bleu' het was tot nu toe al een beleving als je het mij(Stan) vraagt vanaf het begin dat we op  het vliegveld landde. Gelijk mensen die aan het bedelen waren. Tranen schoten ook in mijn ogen toen we in de taxi zaten bij  Lamin ( 'Black Arris') We hebben ook een vriend gemaakt waar we de hele dag een beetje mee gesport hebben. Zijn naam is Salomon maar we noemen hem Ome Henk. Het is wel heel erg warm hier en ik ben helemaal verbrand maarja donder op, scheelt me niks. De vlucht was ook goed alleen oma was een beetje bang omdat we wat turbulentie hadden. 'Zie die eigenwijze puntneus onder dat vest vandaan kom'n' zoals opa zei. Dit was het voor vandaag en morgen gaat een van de andere lekkere jongens wat voor jullie schrijven. Xxxx

Herriet

Leuk om jullie belevenissen te volgen. Dikke kus voor allemaal!

Evert en Barry

Leuk om jullie reis zo te volgen . Groetjes van ons voor
jullie.

Claudia Kruijt

Heel veel plezier daar,en doe Lamin de groeten v mij of heten ze allemaal zo ??haha,leuk om jullie verhaal te lezen!! groeten

jan@aink.nl

veel plezier en wordt niet al te bruin allemaal

belanijboer.hotmail.com

Hallo allemaal, we wensen jullie een goede reis. Pas goed op elkaar. Bijzonder zo samen weg. Liefs bela en jacoline

Ome Henk

Is deze Salomon net zo sportief ?

Ineke en Hein Uitendaal

Leuk idee! Natuurlijk zijn wij bijzonder benieuwd wat jullie van Banyaka vinden.
Heel veel plezier.
Hartelijke groeten,
Ineke en Hein.

Betta

Lieve allemaal.
Leuk om jullie te volgen,
Geniet'! En doe ze de groeten!
Kus Betta.